Drodzy Widzowie,
w związku z drugą falą pandemii i podjęciem kroków mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, Rządowy Zespół Zarządzania Kryzysowego zdecydował o wydłużeniu czasowego zamknięcia dla publiczności instytucji kultury.
Dlatego z przykrością informujemy, że wszystkie wydarzenia zaplanowane od 7 listopada do 27 grudnia 2020 przez Teatr Polonia i Och-Teatr są odwołane.
Biura i kasy biletowe teatrów do 27 grudnia br. włącznie będą nieczynne. Kasy będą obsługiwały widzów jedynie mailowo (bilety@teatrpolonia.pl, bilety@ochteatr.com.pl) od poniedziałku do soboty w godz. 11:00-19:00, w niedzielę w godz. 12:00-17:00.
Zasady wymiany i zwrotu biletów na odwołane przedstawienia:
- Widzowie, którzy zakupili bilety online za pośrednictwem internetowego serwisu Bilety24, zostaną poinformowani mailowo o nowym terminie wydarzenia oraz otrzymają wytyczne dotyczące dokonania ewentualnego zwrotu (będzie można go dokonać w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia),
- w przypadku wydarzeń, których nowych terminów nie będziemy mogli zaproponować, zwroty środków za bilety zakupione za pośrednictwem internetowego serwisu Bilety24, nastąpią automatycznie tą samą drogą, którą została dokonana płatność (przelew bankowy, BLIK, karta kredytowa), do 180 dni. Każdy zwrot poprzedzany jest informacją wysyłaną na adres podany podczas zakupu biletów,
- Widzów, którzy zakupili bilety w kasie, prosimy o kontakt pod adresami mailowymi: bilety@teatrpolonia.pl lub bilety@ochteatr.com.pl. Bilety zakupione w kasie także zostaną przeniesione na nowe terminy. Ewentualnego zwrotu biletów będzie można dokonać do dwóch dni przed nowym terminem wydarzenia,
- w przypadku wydarzeń, których nowych terminów nie będziemy mogli zaproponować, Widzowie, którzy zakupili bilety bezpośrednio w kasie, mają prawo dokonania zwrotu lub wymiany na inne wydarzenie do końca marca 2021 roku,
- zrealizowanie zwrotu należności za bilety zakupione w kasach teatrów możliwe jest również przelewem na podstawie przesłanego maila z dyspozycją zwrotu wraz z danymi do przelewu oraz skanem blankietu biletowego lub paragonu za zakupione bilety,
- otrzymanie zwrotu należności za bilety gotówką możliwe będzie w kasach, po ich powtórnym otwarciu, za okazaniem blankietu biletowego.
O kolejnych zmianach będziemy informować Państwa na bieżąco. Prosimy śledzić nasze strony internetowy oraz profile na Facebooku.
Wierzymy, że czas rozłąki minie szybko i niedługo znów będziemy mogli gościć Państwa w teatrach Fundacji Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury. Zostańcie z nami!
Serdecznie pozdrawiamy.